Asiakkuusvastaava

Etsimme asiakkuusvastaavaa kasvavaan jatkokehitystiimiimme. Lue lisää alta – mikäli innostut työnkuvasta, niin juttele sivulta löytyvän rekrybotin kanssa!

Titteli: Asiakkuusvastaava

Lokaatio: Tampere, Helsinki hybridi/etätyö, hyödynnettävissäsi ovat myös Spacentin coworking-tilat ympäri Suomea.

Vaatimukset: Hyvät vuorovaikutustaidot, kokemusta verkkopalveluista ja kyky työskennellä itseohjautuvasti.

Tarjoamme: Modernin työyhteisön, palkkaa 3 200–4 200 €/kk + kattavat edut, joista oikeasti hyödyt. Lue lisää työsuhde-eduistamme.

Yhteisö ja työn sisältö

Etsimme oma-aloitteista asiakkuusvastaavaa. Tässä roolissa vastaat nimetyistä asiakkuuksistasi kokonaisuudessaan tarkoittaen mm. seuraavia tehtäviä: asiakastyytyväsyyden seuranta ja kehitys, proaktiivinen yhteydenpito asiakkuuksiin, myynti yhdessä myyntitiimin kanssa, alustavat määrittelyt työtilauksiin, seurantapalaverit ja raportoinnit, laskutus sekä mm. mahdollisten ongelmien selvitykset ja läpikäymiset. Tunnet omat asiakkaasi ja tiedät, kuinka heidän kanssaan toimitaan.

“Kotisi” on jatkokehitystiimissä, joka on tällä hetkellä yrityksemme suurin yksittäinen tiimi. Tiimi koostuu WordPress-ammattilaisista, jotka ovat tukenasi työarvioiden tekemisessä, määrittelyissä, ja joiden kanssa pidät mm. tiimin statuspalaverit. Jatkokehitystiimillä on nimetty vetäjä, jonka kanssa teet tiiviisti yhteistyötä, ja jolle on varattu työaikaa tulla kanssasi mm. tarvittaviin asiakaspalavereihin. Osana jatkokehitystiimiä vastaat tiimin resursoinnista.

Työssä tutustuu hyvin laajasti niin omaan organisaatioon kuin myös asiakkaiden ihmisiin ja arjen toimintaan. Slack, Google Meetit ja puhelin eivät paljoa ehdi jäähtyä – infovyöry ei nimittäin katkea, vaan se pitää vain hanskata. Vaikutusmahdollisuudet työnkuvaan ovat kuitenkin vahvasti omissa käsissä eli päätökset tärkeimmistä tehtävistä tehdään ihan itse tai oman tiimin kanssa.

Anssi Koskinen, asiakkuusvastaava, Geniem Oy

Sinä

Toivomme sinulta löytyvän osaamista seuraavista:

  • aikataulun ja budjetin seuranta ja hallinta
  • hyvät vuorovaikutus- ja tiimityötaidot
  • ketterät menetelmät

Toivomme myös, että

  • sinulla on teknistä ymmärrystä verkko- ja mobiilipalveluista
  • pystyt pitämään useamman langan käsissäsi samanaikaisesti
  • sinulla on itsenäinen työskentelyote
  • haluat tuottaa asiakkaalle lisäarvoa auttamalla asiakasta löytämään parhaat ratkaisut heidän tarpeisiinsa
  • uskallat tehdä nopeitakin päätöksiä

Juttele rekrybotin kanssa ja hae!

Jos rekrybotti ei näy, käy hyväksymässä evästeet.

Sopisiko yhteisömme sinulle?

Arvostamme itse- ja yhteisöohjautuvuutta:
Meillä matalahierarkisuus tarkoittaa, että meillä kehitetään toimintamalleja ja prosesseja, jotka tukevat työn tekemistä, työn mielekkyyttä ja jaksamista. Pääset itsekin osallistumaan työyhteisön kehittämiseen mielenkiintosi ja osaamisesi mukaan. Omaan työhön vaikuttaminen näkyy mm. yksilö- ja tiimitason päätöksenteossa: päätökset pyritään tekemään siellä, missä asian asiantuntijuus on riippumatta siitä, onko kyseessä tiimiin, asiakkuuksien hallintaan tai projektiin liittyvä päätös.

Arvostamme erilaisuutta:
Meillä kukin saa olla oma itsensä – ketään ei pakoteta tiettyyn muottiin. Meille on ominaista halu auttaa toinen toisiamme: meillä saa aina kysyä ja apua saa erittäin nopeasti. Arvostamme toisiamme, ja erilaisten persoonien ansiosta saamme aikaan paljon erilaisia ja luovia näkökulmia sekä tuotoksia.

Arvostamme asiakkaita:
Teemme yhteistyötä rehdillä asenteella ja ajattelemme asiakkaidemme parasta aidon oikeasti. Kun ratkaisemme uusia yllättäviä tilanteita, otamme aina huomioon sen, mikä on reilua. Asiakkaat ovat meille tärkeitä – kommunikoimme asiakkaalle aina kunnioittavasti. Hyvä fiiliksemme ja asiakkaista välittäminen välittyy asiakkaille asti.

Arvostamme tiimityötä:
Tiimityö on koko liiketoiminnan ytimessä. Arki rullaa mukavasti kotitiimisi eli Kiiski-tiimin parissa, joka vastaa jatkokehitysprojekteista ja teknisestä tuesta. Voit tutustua vastaavan kaltaiseen Hauki-tiimiimme lukemalla esimerkiksi WP-devaajamme Lisan blogin. Kiiski-tiimin lisäksi olet osa asiakkuusvastaavista ja projektipäälliköistä koostuvaa osaamistiimiä.

Miksi meille?

Meillä työajat ovat joustavat ja ymmärrämme, että elämään kuuluu muutakin kuin työ. Voit tehdä töitä Tampereen tai Helsingin toimistoltamme tai etänä. Alkuun toivomme läsnäoloa toimistollamme, jotta voimme taata mahdollisimman kattavan perehdytyksen työhön. Tarjoamme etuja, jotka tukevat hyvinvointiasi niin työssä kuin vapaa-ajallakin. Meillä kehitetään omaa osaamista mm. mentorointia ja 1 000 euron vuosittaista koulutusbudjettia hyödyntäen.

Asiakkuusvastaavan työtehtävän palkkahaitari on 3 200 € – 4 200 €/kk + edut. Palkkaan vaikuttaa aiempi kokemustaustasi ja osaamisesi. Haulle ei ole varsinaista päättymispäivää, vaan haku päättyy kun löydämme tehtävään sopivan tyypin.

Asiakkuusvastaavamme ja jatkokehitystiimin vetäjä osallistuvat rekrytointiprosessiin. Lähde mukaan työskentelemään mielenkiintoisten, vaihtelevien ja haastavien työtehtävien parissa! Hae pian!

Hae työpaikkaa

Mikäli innostuit lukemastasi ja haluat meidän olevan sinuun yhteydessä, niin juttele rekrybotin kanssa (vaatii toimiakseen evästeitä) TAI laita meille hakemusta rekry @ geniem.com -osoitteeseen. Lähetä viesti otsikolla "Asiakkuusvastaava – omanimi" ja sisällytä hakemuksesi. Käsittelemme hakemuksesi mahdollisimman pian.