Next Median AdFeed-hanke loppusuoralla

Kahden vuoden mittainen Tekesin Next Media -hankkeeseen kuulunut AdFeed -hanke on nyt takana. Vuoden 2011 tuloskatselmus pidettiin Aamulehden auditoriossa, jossa oli kuusi mielenkiintoista esitystä hankkeen tuloksista.

Geniem oli AdFeed-hankkeen vetäjä ja mukana kahdessa kokonaisuudessa: Aamulehden Hyvät Kaupat Nyt -konseptin ja -proton rakentamisessa sekä sen testaamisessa myös karttapohjaisesti iPhone-laitteissa sekä Moro-sivuilla olleessa karttapohjaisessa käyttöliittymässä. Moron uutiskartassa esitettiin uutisia, lukijoiden omia juttuja ja Hyvät Kaupat Nyt -tarjouksia kartalla. VTT tutki millaisen vastaanoton prototyyppi sai, ja vastaanotto oli hyvin positiivinen.

2012 Next Media jatkuu uusilla aihekokonaisuuksilla ja Geniem kiittää omasta puolestaan hankkeen partnereita kuluneista kahdesta vuodesta.

Lisää hankkeesta täällä.

Mitä voisimme tehdä sinua varten?

Tietosuojaseloste*

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä Petriin ja pyydä tarjous uuden verkkopalvelun suunnittelusta ja toteutuksesta.

Luitko jo nämä?

MutkatonKoti -verkkopalvelu auki tablet-näytöllä

Taskut / LähiTapiola Kiinteistövarainhoito

MutkatonKoti-verkkopalvelu

Tutustu projektiin

Riihimäen kaupunki

Riihimäen kaupungin uusi verkkosivusto, intranet ja erillissivustot

Tutustu projektiin
Kuluttajaliiton verkkosivusto käyttäjän puhelimessa

Kuluttajaliitto ry

Kuluttajaliiton verkkosivusto tukee uudistettuna paremmin jäsenhankintaa

Tutustu projektiin