Next Median AdFeed-hanke loppusuoralla

Kahden vuoden mittainen Tekesin Next Media -hankkeeseen kuulunut AdFeed -hanke on nyt takana. Vuoden 2011 tuloskatselmus pidettiin Aamulehden auditoriossa, jossa oli kuusi mielenkiintoista esitystä hankkeen tuloksista.

Geniem oli AdFeed-hankkeen vetäjä ja mukana kahdessa kokonaisuudessa: Aamulehden Hyvät Kaupat Nyt -konseptin ja -proton rakentamisessa sekä sen testaamisessa myös karttapohjaisesti iPhone-laitteissa sekä Moro-sivuilla olleessa karttapohjaisessa käyttöliittymässä. Moron uutiskartassa esitettiin uutisia, lukijoiden omia juttuja ja Hyvät Kaupat Nyt -tarjouksia kartalla. VTT tutki millaisen vastaanoton prototyyppi sai, ja vastaanotto oli hyvin positiivinen.

2012 Next Media jatkuu uusilla aihekokonaisuuksilla ja Geniem kiittää omasta puolestaan hankkeen partnereita kuluneista kahdesta vuodesta.

Lisää hankkeesta täällä.

Mitä voisimme tehdä sinua varten?

Tietosuojaseloste*

Ota yhteyttä

Petri Siltala

Sales Manager

Ota yhteyttä Petriin ja pyydä tarjous uuden verkkopalvelun suunnittelusta ja toteutuksesta.

041 506 2462

Luitko jo nämä?

Reka Kaapeli Oy

Reka.fi-verkkosivustouudistuksessa vaihdettiin julkaisujärjestelmä Drupalista WordPressiin

Tutustu projektiin

Sylva ry.

Sylvan uusi verkkopalvelu on nopea ja kohderyhmiään paremmin palveleva

Tutustu projektiin
Nuorten.helsinki-palvelun etusivun näkymää

Nuorten Helsinki

Uusi nuorten.helsinki-sivusto on nuorille helsinkiläisille relevantin tiedon kokoava verkkopalvelu

Tutustu projektiin