Kun asiakasnäkökulma ja teknologia kohtaavat
Digitaalisia ratkaisuja ja ohjelmistokehitystä
Näin asiasi etenee
Konseptointi Yhteisissä työpajoissa muodostamme yhteisen käsityksen mihin suuntaan, kenelle ja miksi palveluanne kehitetään. Työpajoissa syntyneitä uusia ideoita voi hyödyntää myös sivuston jatkokehityksessä.
Visuaalinen ilme ja prototyyppi Syntyneiden materiaalien ja sisältörakenteiden pohjalta suunnitellaan käyttöliittymä ja visuaaliset elementit. Tärkeimmät asiakaspolut toteutetaan klikkailtavaksi prototyypiksi, jota testataan oikeilla käyttäjillä, kunnes konsepti on riittävän valmis teknisen kehityksen aloittamiselle.
Tekninen kehitys alkaa palvelun käyttöliittymän toteutuksella ja jatkuu ketterästi ja aktiivisesti kommunikoiden. Kehitystyötä teemme kahden viikon jaksoissa ja kunkin jakson jälkeen näytämme mitä on saatu aikaan. Sivustoa elävöittävät animaatiot hiotaan kehittäjän ja suunnittelijan välisellä yhteistyöllä. Pääsette näkemään nopeasti lopullista vastaavan toteutuksen.
Testaus ja laadunvalvonta Sisällönsyötön päästyä vauhtiin aloitetaan laajempi testaus ja tehdään lopulliset viilaukset käyttöliittymään, palvelun suorituskyky optimoidaan ja tehdään lopullinen julkaisu.
Huolenpito Huolenpitopalvelumme huolehtii päivityksistä, monitoroinnista ja varmuuskopioinnista, jotta palvelunne toimii kuten pitääkin. Tarjoamme teknistä tukea ilman IT-jargonia sekä suurisydämisen palvelutiskin jatkokehitystoiveille. Meille voi myös aina soittaa!
Kumppanuus Yli 90 % asiakkaistamme on erittäin tyytyväisiä palveluumme, ja jatkaa yhteistyötä kanssamme aloitusprojektin jälkeen. Kumppanuusmallissa kehitämme aktiivisesti palvelua yhteistyössä asiakkaan kanssa.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Jussi Rajamäki
Sales Lead
Ota yhteyttä Jussiin, kun haluat kuulla lisää palveluistamme.
046 923 5277