11.5.2012

Next Median AdFeed-hanke loppusuoralla

Kahden vuoden mittainen Tekesin Next Media -hankkeeseen kuulunut AdFeed -hanke on nyt takana. Vuoden 2011 tuloskatselmus pidettiin Aamulehden auditoriossa, jossa oli kuusi mielenkiintoista esitystä hankkeen tuloksista.
adfeed-hanke

Geniem oli AdFeed -hankkeen vetäjä ja mukana kahdessa kokonaisuudessa: Aamulehden Hyvät Kaupat Nyt -konseptin ja -proton rakentamisesta sekä sen testaamisesta myös karttapohjaisesti iPhone -laitteissa sekä Moro-sivuilla olleessa karttapohjaisessa käyttöliittymässä. Moron uutiskartassa esitettiin uutisia, lukijoiden omia juttuja ja Hyvät Kaupat Nyt -tarjouksia kartalla. VTT tutki millaisen vastaanoton prototyyppi sai ja sen perusteella vastaanotto oli hyvin positiivinen.

2012 Next Media jatkuu uusilla aihekokonaisuuksilla ja Geniem kiittää omasta puolestaan hankkeen partnereita kuluneista kahdesta vuodesta.

Lisää hankkeesta täällä.