TIEDOTE: Geniem yhteistyöhön Siteimproven kanssa

Hion

Olemme solmineet digitaalisen optimoinnin ohjelmistoyritys Siteimproven kanssa yhteistyösopimuksen, jonka myötä hyödynnämme WordPress -sivustouudistuksissa Siteimproven monipuolista työkalua muun muassa käytäntöjen, saavutettavuuden ja analytiikan osalta. Yhteistyön myötä vahvistamme osaamistamme tuottaa asiakkaillemme laadukkaita ja saavutettavia sivustototeutuksia.

Mikä Siteimprove?

Siteimprove on 2000-luvun alkupuolella Tanskassa perustettu ohjelmistopalveluyritys, joka tarjoaa maailman kattavimman pilvipohjaisen Digital Presence Optimization (DPO) -ohjelmiston. Ohjelmiston avulla voi luoda korkealaatuisempaa ja saavutettavaa sisältöä, tehdä parempaa hakukoneoptimointia, mitata verkkosivuston tehokkuutta ja tuottavuutta (ROI) sekä noudattaa tietosuojavaatimuksia. Jo yli 7 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää Siteimprove Intelligence Platformia.

Siteimprove-työkalun seitsemän (7) ominaisuutta verkkosivuston hallintaan:

1. varmistaa, että verkkosivustosi täyttää saavutettavuusvaatimukset
  2. kasvattaa liikennettä sivuillesi, nostaa sivustoasi hakutuloksissa kaikenkattavan SEO-työkalun avulla sekä vertaa omia tuloksiasi toimialan keskimääräisiin tuloksiin antaen näin etulyöntiaseman kilpailijoihin nähden
  3. analysoi ja optimoi verkkosivustosi tehokkuutta sekä antaa arvokasta tietoa kävijäliikenteestä
  4. parantaa sivustosi tehokkuutta ja pienentää sivun latausaikoja
  5. automatisoi aikaa vievää mainosten optimointia
  6. varmistaa ensiluokkaisen brändikokemuksen tuoreella ja hiotulla sisällöllä, joka on selkeää ja helposti lähestyttävää
  7. suojelee verkkosivustollasi olevia henkilötietoja GDPR-asetuksen mukaisesti

Haluatko kuulla tarkemmin Siteimproven ominaisuuksista? Ota yhteyttä

Mitä Siteimprove-yhteistyö tarkoittaa Geniemille?

Geniemille Siteimprove-kumppanuus mahdollistaa asiakkaidemme verkkosivustoille ja -palveluille entistä tehokkaamman digitaalisen sivustoauditoinnin ja laadunvarmistuksen.

Jussi Rajamäki, Sales Lead, Geniem

Olemme hyödyntäneet yhteistyömme myötä Siteimproven digitaalisen läsnäolon työkalupalettia sekä WordPress-sivustoprojekteissa että erillisissä saavutettavuusauditoinneissa. Verkkosivustouudistusprojekteissa Siteimproven avulla on voitu varmistua muun muassa toteutuksen saavutettavuudesta sekä teknisten että sisällöllisten seikkojen osalta. Työkalu kertoo nopeasti, millä tasolla sivuston saavutettavuus on vaikkapa kehityksen aikana ja osoittaa myös kehitystoimenpiteiden onnistumisen yhdessä koontinäkymässä.

Siteimprove-yhteistyöstä hyötyvät sekä verkkopalveluiden suunnittelun, teknisen kehityksen ja saavutettavuuden asiantuntijamme, jotka saavat loistavan työkalun käyttöönsä, kun toteutamme vaatimukset täyttäviä sivustoratkaisuja asiakkaillemme. On myös mainittava, että Siteimproven väki on ollut erittäin yhteistyöhenkistä ja halu auttaa sekä asiakasta että kumppania paistaa päivittäisessä tekemisessä. Sivustollaan he kertovat olevansa ihmiskeskeinen SaaS-yritys ja se pitää paikkansa.

Siteimprove kiittää hyvin sujunutta yhteistyötä

Geniem on tehnyt esimerkillistä työtä saavutettavuusasiantuntijoidemme kanssa asiakkaiden sivustokokemuksen edistämiseksi.

Ida Ojanen, Sales Manager, Siteimprove

– Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön ja sen avoimuuteen, ja uskomme yhteistyömme olevan tulevaisuudessa vielä tiiviimpää. Geniem on osoittanut, että heillä on hyvä ja arvokas työyhteisö, joka laittaa itsensä likoon. Geniem on tehnyt myös esimerkillistä työtä saavutettavuusasiantuntijoidemme kanssa asiakkaiden sivustokokemuksen edistämiseksi, kiittää Ida Ojanen, Siteimproven Suomen ja Viron myyntijohtaja.